• 03-01-2023, 12:20:40
    #10
    Hocam günlük en kötü 1 kupa kahve içerim, eve french press aldıktan sonra bir daha granül kahve(nescafe) içmedim filtre kahve çok daha iyidir işlenmemiş saf kahvedir güzeldir. Öneririm.
  • 03-01-2023, 12:21:25
    #11
    ben şahsen ellerim üşüdümü nescafe içiyorum kupayla elimi ısıtıyorum kışın bahanem bu
  • 03-01-2023, 12:34:27
    #12
    Nescafenin tadı bi bana mı kötü geliyor Filtre kahveler daha güzel bence.
  • 03-01-2023, 12:39:12
    #13
    faydasını bilmiyorum ama trafiği var
  • 03-01-2023, 18:30:06
    #14
    En iyisi sanırım
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten öyleymiş, damacanayla içen varmış
    Spam site rank zero almış
  • 03-01-2023, 21:32:27
    #15
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam site rank zero almış
    cidden benim de ilk takıldığım şey bu oldu, nasıl ya
  • 04-01-2023, 11:21:08
    #16
    Mide rahatsızlıklarına davetiye çıkarmanın faydaları
  • 04-01-2023, 14:01:52
    #17
    Ağzının tadını biliyorsun hocam.
  • 04-01-2023, 14:02:59
    #18
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağzının tadını biliyorsun hocam.
    O zaman gel beraber içelim hocam