• 13-11-2022, 18:59:18
    #1
    2021 de D. başvurusu yapmıştım. Dava geçen hafta ifademle sonuçlandı. Karşı taraftaki seyit in arkadaşının banka kartı kullanması falan hepsi şikayetin içindeydi. Tabi seyit duruma her ifadesinde itiraz etse de mahkeme olayın farkındaydı. Benim elimde de deliller vardı.

    Sonuç olarak arkadaşı hiç ceza almadan, seyit ise 4 yıl ceza alıp, 2 yıl indirimle denetimli serbestlik şartıyla hükmü geri bırakıldı.

    (az kalsın kendim ceza alacağım diye korktum. Çünkü her şeyi çok yüzeysel dinlediler)

    ************** davası açacak arkadaşlara bir emsal olsun.
  • 13-11-2022, 19:01:12
    #2
    Yani elde var 0
  • 13-11-2022, 19:01:20
    #3
    Vay
    "seyit".replace("sey", "")
  • 13-11-2022, 19:01:35
    #4
    Bazı dolan dı rı cı tayfa inşallah korkar. Hayırlısı olsun
  • 13-11-2022, 19:01:53
    #5
    helal olsun süreci takip ettiğiniz için
    • fratkuru
    • Ynsemre0
    fratkuru ve Ynsemre0 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-11-2022, 19:02:14
    #6
    yani serbest ?
  • 13-11-2022, 19:02:19
    #7
    Bunun gibi insan dışı varlıklar elini kolunu sallayarak dışarıda geziyor. Bakın dava sonucuna caydırıcı bir ceza mı? Hayır tabi ki de. Çok üzülüyorum adalet sistemimize, büyük cezalar verilmeli bunlara
  • 13-11-2022, 19:03:11
    #8
    Sen ben birine "Lan" desek hakaretten 5 yıl yatarız. Ben bu forumda bahsi geçen adamın onlarca kişiyi dolandırdığına şahit oldum. Belki de yüzlerce.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 13-11-2022, 19:03:16
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun süreci takip ettiğiniz için
    Miktar çok ufaktı. Lakin inat ettim.