Bunun gibi insan dışı varlıklar elini kolunu sallayarak dışarıda geziyor. Bakın dava sonucuna caydırıcı bir ceza mı? Hayır tabi ki de. Çok üzülüyorum adalet sistemimize, büyük cezalar verilmeli bunlara