2021 de D. başvurusu yapmıştım. Dava geçen hafta ifademle sonuçlandı. Karşı taraftaki seyit in arkadaşının banka kartı kullanması falan hepsi şikayetin içindeydi. Tabi seyit duruma her ifadesinde itiraz etse de mahkeme olayın farkındaydı. Benim elimde de deliller vardı.

Sonuç olarak arkadaşı hiç ceza almadan, seyit ise 4 yıl ceza alıp, 2 yıl indirimle denetimli serbestlik şartıyla hükmü geri bırakıldı.

(az kalsın kendim ceza alacağım diye korktum. Çünkü her şeyi çok yüzeysel dinlediler)

************** davası açacak arkadaşlara bir emsal olsun.