2021 de D. başvurusu yapmıştım. Dava geçen hafta ifademle sonuçlandı. Karşı taraftaki seyit in arkadaşının banka kartı kullanması falan hepsi şikayetin içindeydi. Tabi seyit duruma her ifadesinde itiraz etse de mahkeme olayın farkındaydı. Benim elimde de deliller vardı.
Sonuç olarak arkadaşı hiç ceza almadan, seyit ise 4 yıl ceza alıp, 2 yıl indirimle denetimli serbestlik şartıyla hükmü geri bırakıldı.
(az kalsın kendim ceza alacağım diye korktum. Çünkü her şeyi çok yüzeysel dinlediler)
************** davası açacak arkadaşlara bir emsal olsun.
Seyit hakkındaki D. Davam sonuçlandı
46
●7.612
- 13-11-2022, 19:03:11Sen ben birine "Lan" desek hakaretten 5 yıl yatarız. Ben bu forumda bahsi geçen adamın onlarca kişiyi dolandırdığına şahit oldum. Belki de yüzlerce.8 kişi bunu beğendi.
- 13-11-2022, 19:03:16Miktar çok ufaktı. Lakin inat ettim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle