• 29-01-2007, 22:10:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyoğlu nun arka sokaklarında Cansu isimli bir travesti öldürüldü Cuma günü hep birlikte cenaze törenine gidip hepimiz cansuyuz hepimiz ibneyiz diye yürüyüş yapalım...
    diye gönderdi birisi msn den deliler ya bunlar bu şey olayı demi hrant drink olayına tepki anlamında öğrenciyiz ve tv bulmak zor oluyo çokta umrumda değil izlemek ama takip edemiyoz haber botu yazarken denk geldiydim bu haberede .... neyse geçtik düşünceleriniz konu hakkında varmısınız yürüyüşe
  • 29-01-2007, 22:15:40
    #2
    Aynen Hoca %1000000000000000000000000 Destek veriyorum projeye
  • 29-01-2007, 22:21:42
    #3
    komik bile olsa bir insanın ölümü üstünden espri yapmak bence hoş değil
  • 29-01-2007, 22:22:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cansu ya da biz sahip çıkalım
  • 29-01-2007, 22:22:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hepimiz travestiyiz diye yürüyoruz arkadaşlar...
  • 29-01-2007, 22:26:10
    #6
    Misafir
    yürüyün la ib.neler

    forumda ne kadar ib.ne varmış ya pes
  • 29-01-2007, 22:29:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yürüyün la ib.neler
    forumda ne kadar ib.ne varmış ya pes
    sende geliyon kaçmak yok öyleee zeyneli de al gel
  • 29-01-2007, 22:32:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    geyik oluyo işte
    cansunun mirasçısı yokmuş üstünden çıkan paralarıda gelenlere dağıtacaz ona göre 4 bana 3 chemeng e 2 H4k4n e kalanllara 1 erer dağıtacaz
  • 29-01-2007, 22:38:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geyik oluyo işte
    cansunun mirasçısı yokmuş üstünden çıkan paralarıda gelenlere dağıtacaz ona göre 4 bana 3 chemeng e 2 H4k4n e kalanllara 1 erer dağıtacaz
    haymac ın payını da ayıralım. :P