• 29-01-2007, 22:40:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tamam onada 2.5 verelim o zaman
  • 29-01-2007, 22:52:03
    #11
    Misafir
    hadi ordan. siz yürüyün bi hele endamınızı görelim ib.neler
  • 29-01-2007, 22:54:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ermeni olmaktan iyidir
  • 29-01-2007, 22:54:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aaa öyle tek başımıza olmaz hep beraber
  • 29-01-2007, 23:59:27
    #14
    yürüyüş nezmanmış
  • 30-01-2007, 00:02:33
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    hayret hostbank mesaj yazmamış ben en büyük destekçilerinden biri olur diyordum
  • 30-01-2007, 00:17:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    gece gelir gece şimdi geziyodur
  • 30-01-2007, 00:23:16
    #17
    ya acı gününüzde yanınızda olamadığımız için üzgünüz

    Artık bizde antep te yürürüz (radmin gelir mi acaba )z
  • 30-01-2007, 00:28:37
    #18
    Ajdarda qeLir Yürüyüşe