• 18-10-2022, 09:59:51
    #10
    ar 10 çok saçma geliyor bu tarz konular hep açılıyor o zaman AR TEN diye okunması gerek. Buda com.tr (kom.tr) gibi oldu
  • 18-10-2022, 10:00:33
    #11
    Her hafta mutlaka popülere düşen o konu
  • 18-10-2022, 10:00:37
    #12
    aron.net diye okuyoruz reyon diyoruz o an aklımız nasıl demek istersen. Günaydın hayırlı sabahlar hocam sabah kahvesini fazla kaçırdınız galiba
  • 18-10-2022, 10:01:08
    #13
    ron diyorum ağzı yormuyo
  • 18-10-2022, 10:01:27
    #14
    Reyon
  • 18-10-2022, 10:01:46
    #15
    valla ben türkçeyi seviyorum re-10 demek daha çok hoşuma gidiyor
  • 18-10-2022, 10:02:51
    #16
    Okume diliniz neyse o şekilde okuyun.
    Olması gereken bu.

    İstanbul'un ana dolu yakası ve doğuya kadar olan bölüm REON diye bilir.
    İstanbulun Avrupa yakası ve diğer Trakya bölümü ARON diye bilir şeklinde düşünüyorum.

    Avrupaya kaydıkça değişebilir.
  • 18-10-2022, 10:04:01
    #17
    Re10 olarak okuyorum 😄
  • 18-10-2022, 10:07:10
    #18
    Python Coder
    Re on net vi lav gugıl