• 25-09-2022, 01:43:25
    #1
    Hayır kayırmıyor iyi forumlar 😎

    Edit: doğru düşünüyormuşum sadece ben D değil herkes moderatörlere karşı yapılan bu saçma sapan ithamlardan bıkmış olacak ki benim açtığım ironik konuyu sadece başlığı okuyup modlarımızı savunmuşlar, burada hiçbir moderatörün kimseyi kaydırdığına haksız karar verdiğine şahit olmadım onların da insan olduğunu ve gönüllü olarak moderatörlük yaptıklarını unutmayalım.
  • 25-09-2022, 01:44:13
    #2
    gereksiz bu tür işlerden vazgeçin hocam.
  • 25-09-2022, 01:44:42
    #3
    Tebrikler
  • 25-09-2022, 01:44:52
    #4
  • 25-09-2022, 01:45:10
    #5
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gereksiz bu tür işlerden vazgeçin hocam.
    Günde 20 kere açılan bu tarz konulara bi isyandı benimki 😂
  • 25-09-2022, 01:45:19
    #6
    Moderotorler hakkini savunmak için şikayet konusu açiyorlar neyin kayirmasi
  • 25-09-2022, 01:47:40
    #7
    hozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderotorler hakkini savunmak için şikayet konusu açiyorlar neyin kayirmasi
    Ohoo yanlış anlaşıldım hergün bu tarz ithamlarda bulunanlara karşı Bi maxigeyik konusu bu 😂 yoksa ben de biliyorum modlar gereken neyse onu yapıyor
  • 25-09-2022, 01:56:03
    #8
    Hocam gecenin günah keçisi seçildiniz nasıl bir his
  • 25-09-2022, 02:00:02
    #9
    gankpanda07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gecenin günah keçisi seçildiniz nasıl bir his
    Güzel bir his hocam hoşuma gitti hatta herkesin hemen modlarımızı savunmaya geçmesi kimseye kırgın değilim aksine yapmaları gerekeni yaptılsr konuya yazdığım editi de okursanız sebebini anlarsınız 😊