Hayır kayırmıyor iyi forumlar 😎

Edit: doğru düşünüyormuşum sadece ben D değil herkes moderatörlere karşı yapılan bu saçma sapan ithamlardan bıkmış olacak ki benim açtığım ironik konuyu sadece başlığı okuyup modlarımızı savunmuşlar, burada hiçbir moderatörün kimseyi kaydırdığına haksız karar verdiğine şahit olmadım onların da insan olduğunu ve gönüllü olarak moderatörlük yaptıklarını unutmayalım.