Hocam gecenin günah keçisi seçildiniz nasıl bir his
Güzel bir his hocam hoşuma gitti hatta herkesin hemen modlarımızı savunmaya geçmesi kimseye kırgın değilim aksine yapmaları gerekeni yaptılsr konuya yazdığım editi de okursanız sebebini anlarsınız 😊