• 06-09-2022, 02:59:57
    #19
    Her hafta düzenli olarak verdiğim bir karar ertesi günü tekrar paketle güne başlıyorum, umarım başarırsınız hocam.
  • 06-09-2022, 03:00:04
    #20
    wosyeTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sigara 20 TL olsun bırakacağım demiştim şu anda 31 TL hala devam ediyorum bakalım nereye kadar gidecek
    Hocam alışkanlık ve bağımlılık oyle bir şey ki 100 TL bile olsa içiyor insan tamamen sağlık ve kaliteli bir yaşam için bırakma kararı aldım.
  • 06-09-2022, 03:00:57
    #21
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hafta düzenli olarak verdiğim bir karar ertesi günü tekrar paketle güne başlıyorum, umarım başarırsınız hocam.
    İnşallah başarırsam bu postu ileride paylaşacağım
  • 06-09-2022, 03:04:37
    #22
    Hocam çok kilişe bir laf söylicem ama gerçekten tek sözüm bu

    “Kafada Bitir”

    lise zamanlarımda bende çok sigara içerdim bir süre sonra kokusu kötü gelmeye başladı tadı berbat gelmeye başladı hele bir de aç karna içtiysen ağızın berbat kokuyor , mesela arkadaşlarımın veya sigara içenlerin yanındayken o kadar iğrenç bir koku geliyor ki ciddi söylüyorum bunu midem bulanıyor hakketten öğrememek için kendimi zor tutuyorum , kimseye de bunu yaşatmak istemem arada sırada keyfine içtiğim oluyor tabi ama yıllardır hiç paket dahi almıyorum ayda 2-3 dal belki içiyorum belki içmiyorum verdiğin paraya çektiğin çileye yazık , alışkanlıktan başka bir şey olduğunu düşünmüyorum aynı kilolu insanlar gibi çok yemeğe alışınca öğünleri azaltınca “doymuyorum” diyorlar ya bu da aynı onun gibi bir şey benim tek bir tavsiyem var kır tüm sigaraları yerlere at bırakıcam de bırak radikal kararlar ver irade sende olsun .
  • 06-09-2022, 03:12:44
    #23
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok kilişe bir laf söylicem ama gerçekten tek sözüm bu

    “Kafada Bitir”

    lise zamanlarımda bende çok sigara içerdim bir süre sonra kokusu kötü gelmeye başladı tadı berbat gelmeye başladı hele bir de aç karna içtiysen ağızın berbat kokuyor , mesela arkadaşlarımın veya sigara içenlerin yanındayken o kadar iğrenç bir koku geliyor ki ciddi söylüyorum bunu midem bulanıyor hakketten öğrememek için kendimi zor tutuyorum , kimseye de bunu yaşatmak istemem arada sırada keyfine içtiğim oluyor tabi ama yıllardır hiç paket dahi almıyorum ayda 2-3 dal belki içiyorum belki içmiyorum verdiğin paraya çektiğin çileye yazık , alışkanlıktan başka bir şey olduğunu düşünmüyorum aynı kilolu insanlar gibi çok yemeğe alışınca öğünleri azaltınca “doymuyorum” diyorlar ya bu da aynı onun gibi bir şey benim tek bir tavsiyem var kır tüm sigaraları yerlere at bırakıcam de bırak radikal kararlar ver irade sende olsun .
    Çok haklısınız hocam sigara hayat kalitesini ve sağlığı çok olumsuz etkiliyor ve buna rağmen kullanmak bana çok saçma gelmeye başladı tabi alışkanlık kötü bir durum zorlayacaktır ama kararımı verdim gerisini zaman ve sabır gösterecek artık
  • 06-09-2022, 03:21:36
    #24
    ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım hocam , bakalım gerisi zaman ve sabır gösterecek
    Şekere abur cubura saldırmayı mide sorunlarınız artabilir ağzımızın boş durmaması için şeker yerine eczanelerde bitkisel boğaz pastili vardı adını unuttum ama İsviçre ürünüydü acı birşey onu kullanabilirsiniz aklıma geldi bende alayım yarın
  • 06-09-2022, 03:23:14
    #25
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekere abur cubura saldırmayı mide sorunlarınız artabilir ağzımızın boş durmaması için şeker yerine eczanelerde bitkisel boğaz pastili vardı adını unuttum ama İsviçre ürünüydü acı birşey onu kullanabilirsiniz aklıma geldi bende alayım yarın
    Bunu öğrenmek iyi oldu denemeye değer
  • 06-09-2022, 03:29:02
    #26
    Sabah 10:30da sigara polikliniğinde randevum var. Tam bıraktım diyorum yine başlıyorum. Bu sefer doktora başvuracağım. Sabah uykusuzluk ile unutmazsam bu postu editlerim hocam .
  • 06-09-2022, 03:34:14
    #27
    Bunu kutlama şerefine bir dal yaktım hocam