McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok kilişe bir laf söylicem ama gerçekten tek sözüm bu

“Kafada Bitir”

lise zamanlarımda bende çok sigara içerdim bir süre sonra kokusu kötü gelmeye başladı tadı berbat gelmeye başladı hele bir de aç karna içtiysen ağızın berbat kokuyor , mesela arkadaşlarımın veya sigara içenlerin yanındayken o kadar iğrenç bir koku geliyor ki ciddi söylüyorum bunu midem bulanıyor hakketten öğrememek için kendimi zor tutuyorum , kimseye de bunu yaşatmak istemem arada sırada keyfine içtiğim oluyor tabi ama yıllardır hiç paket dahi almıyorum ayda 2-3 dal belki içiyorum belki içmiyorum verdiğin paraya çektiğin çileye yazık , alışkanlıktan başka bir şey olduğunu düşünmüyorum aynı kilolu insanlar gibi çok yemeğe alışınca öğünleri azaltınca “doymuyorum” diyorlar ya bu da aynı onun gibi bir şey benim tek bir tavsiyem var kır tüm sigaraları yerlere at bırakıcam de bırak radikal kararlar ver irade sende olsun .
Çok haklısınız hocam sigara hayat kalitesini ve sağlığı çok olumsuz etkiliyor ve buna rağmen kullanmak bana çok saçma gelmeye başladı tabi alışkanlık kötü bir durum zorlayacaktır ama kararımı verdim gerisini zaman ve sabır gösterecek artık