Ülkeyi boşaltıyorum diyen abimize ceza :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ülkeyi boşaltıyorum diyen abimize ceza :D
10
●
602
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ülkeyi boşaltıyorum diyen abimize ceza :D
1
2
31-08-2022, 21:27:39
#10
GreedMedya
sadecemfk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
GreedMedya
; çıktığı gün izledim fakat orada yatılmış bir ceza , yani başlıkta tekrar bir ceza aldı havası var.
Adam kaçakcılık yapıyor alkış mı tutalım ?
Cezayı göremedim ?
Hocam her şeye bir duyar kasmaya gerek yok , burada kimse kaçakçılığı savunacak değil. kategori maxigeyik ? video da trajikomik ?
31-08-2022, 22:35:53
#11
Huseyinay271
Risque adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ümit Özdağ bunu beğendi.
Zafer turizimde işe aldındı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler