@GreedMedya; çıktığı gün izledim fakat orada yatılmış bir ceza , yani başlıkta tekrar bir ceza aldı havası var.
Adam kaçakcılık yapıyor alkış mı tutalım ?
Cezayı göremedim ?
Hocam her şeye bir duyar kasmaya gerek yok , burada kimse kaçakçılığı savunacak değil. kategori maxigeyik ? video da trajikomik ?