sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@GreedMedya; çıktığı gün izledim fakat orada yatılmış bir ceza , yani başlıkta tekrar bir ceza aldı havası var.

Adam kaçakcılık yapıyor alkış mı tutalım ?

Cezayı göremedim ?

Hocam her şeye bir duyar kasmaya gerek yok , burada kimse kaçakçılığı savunacak değil. kategori maxigeyik ? video da trajikomik ?