Komik edit yaptım nasıl olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Komik edit yaptım nasıl olmuş ?
7
●
232
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Komik edit yaptım nasıl olmuş ?
24-07-2022, 20:03:39
#1
webisyo
Arkadaşlar merhabalar. Can sıkıntısından edik yaptım nasıl olmuş ?
https://youtu.be/Hhhvb_H5ixM
24-07-2022, 20:09:57
#2
SniperMask
Üyeliği durduruldu
Hayvan öldü
24-07-2022, 20:14:40
#3
ultor
Hocam hem edik yazışına hemde Edite koptum
24-07-2022, 20:17:07
#4
socidev
hahahah koptum sonlarda
24-07-2022, 20:18:51
#5
FURKY
webisyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhabalar. Can sıkıntısından edik yaptım nasıl olmuş ?
https://youtu.be/Hhhvb_H5ixM
Yazık oldu hayvana, o kadın çok dengesiz durdu zaten ondan kaynaklı ne deve nede adam dengede durabildi. ☺️ Sesli edit daha güzel olurdu ama güzel yine eline sağlık.
24-07-2022, 20:19:15
#6
schimmel
Haha
24-07-2022, 20:29:55
#7
xrade
hayvana üzülmekten edite gülemedim ne iğrenç etkinlikler bunlar :/
elinize sağlık bu aradaa
24-07-2022, 21:06:08
#8
kasoacolis
yazıları eklemeyip sadece müzik kalsa daha komik olurdu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler