webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhabalar. Can sıkıntısından edik yaptım nasıl olmuş ?


https://youtu.be/Hhhvb_H5ixM
Yazık oldu hayvana, o kadın çok dengesiz durdu zaten ondan kaynaklı ne deve nede adam dengede durabildi. ☺️ Sesli edit daha güzel olurdu ama güzel yine eline sağlık.