• 11-03-2009, 19:15:32
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada Gold'larla silverları karşı karşıya getirmeyin
  • 12-03-2009, 01:13:29
    #38
    dostum ben başrolde oynarım ama ücreti peşin alrım ha
  • 12-03-2009, 16:30:55
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ücretsiz yapıyoruz maalesef
  • 12-03-2009, 16:33:22
    #40
    Üyeliği durduruldu
    benide yaz oscarım var
  • 12-03-2009, 16:34:22
    #41
    Üyeliği durduruldu
    yazdım hocam
  • 16-03-2009, 16:00:58
    #42
    Bende görmek isterim kendimi (:
  • 16-03-2009, 16:10:17
    #43
    bi an sırf gold ve silver üyeleri görünce sasırdım arada biz normal uyelerıde koyya senaryoda oynamak icin illa para verip silvermi olalım..
  • 16-03-2009, 16:28:56
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Hocam tanidiklari yazdim sizleri tanımıyordum ki bu senaryoyu yazdigim zaman senin şaka kaldırıp kaldıramayacagini nereden bileyim ki o yüzden tanidiklari yazdım sonra bunun gibi şaka kaldıracak kişiler bi dahaki ne beni de yaz diyor ve ben listeye alıyorum onu hocam..
  • 16-03-2009, 18:32:50
    #45
    hocam benide yazarmısın listeye