• 02-03-2009, 16:48:07
    #19
    Yaz beni Süper Olmuş..
  • 02-03-2009, 17:13:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    fena sayılmaz, başrol oyunculuğu için başvuruyorum, çekimler ne zaman?
  • 02-03-2009, 17:17:23
    #21
    Bi dahakinde bana da yer ayırırsan sevinirim
  • 02-03-2009, 18:21:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    o senaryoda bende olmalıyım
  • 02-03-2009, 18:37:59
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kambersiz düğün olmaz benide koyarmısınız.
  • 03-03-2009, 15:14:38
    #24
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim süper olmuş Niye başrol ben değilim
  • 03-03-2009, 16:24:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    listeye aldım arkadaslar yavas yavas diğer senaryolar sizler olacaksınız
  • 03-03-2009, 18:12:31
    #26
    hmm güzel olmuş daha uçuk kaçık birşey de güzel olur artık aşmış bunlar hesabı=)
  • 03-03-2009, 23:06:54
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler kardeş.