• 13-07-2022, 23:00:51
    #55
    Öncelikle zaten bu sene yasal olarak %25'ten fazla zam yapamazsınız. 4000*1,25=5000 TL yapıyor. Kiracı sizi şikayet ederse sorun büyük.
    Kiracıyı çıkartma/evden kovma hakkınız yok, şikayet ederse sorun büyük.

    Öbür taraftan depozito olarak çift depozito almışsınız. O zaman çift depozito iade etmeniz lazım. Bu da TL ile 8000 TL yapar.
    Adam size euro ile ödemiş, ancak bu kontrata "2 kira karşılığı euro olarak depozito ödenmiştir" ya da "depozito euro kuruna sabitlenmiştir" diye kayıt altına alındı mı?
    Aksi halde euro ödemek zorunda değilsiniz, ancak mevcut kira x2 olarak ödemeniz gerekir.

    Sözleşmenizi bilmeden burada yapılacak her yorum hatalı olacaktır.
  • 14-07-2022, 00:29:14
    #56
    aksanmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle zaten bu sene yasal olarak %25'ten fazla zam yapamazsınız. 4000*1,25=5000 TL yapıyor. Kiracı sizi şikayet ederse sorun büyük.
    Kiracıyı çıkartma/evden kovma hakkınız yok, şikayet ederse sorun büyük.

    Öbür taraftan depozito olarak çift depozito almışsınız. O zaman çift depozito iade etmeniz lazım. Bu da TL ile 8000 TL yapar.
    Adam size euro ile ödemiş, ancak bu kontrata "2 kira karşılığı euro olarak depozito ödenmiştir" ya da "depozito euro kuruna sabitlenmiştir" diye kayıt altına alındı mı?
    Aksi halde euro ödemek zorunda değilsiniz, ancak mevcut kira x2 olarak ödemeniz gerekir.

    Sözleşmenizi bilmeden burada yapılacak her yorum hatalı olacaktır.
    Burda yapılan çoğu yorumun hatalı olduğuna emin olabilirsiniz
  • 14-07-2022, 04:19:41
    #57
    9 bin TL den sonrasını sinirlenip okuyamadım olum namaz günde 5 vakit ben bunlara 35 vakit beddua ediyorum nasıl ölmüyorlar anlamadım.
  • 14-07-2022, 15:13:45
    #58
    % 25 zamdan fazla yapamazsın olayına karşıyım abi kim ne derse desin.
    6 'ayda bir zam alıyor herkes kira neden senelik %25? O zaman 6 ayda bir % 25 artsın.
    Eskiden 2 tane kirada olan evim bir maaşım ediyordu. Şimdi maaşımın yarısı etmiyor. Eğer verilen zam kadar zam yapabilseydik fark açılmayacaktı.
    Ayrıca depozitoyu euro cinsinden aldıysanız euro cinsinden ödemek zorundasınız. Orası tamamen sizin hatanız olmuş.
  • 14-07-2022, 15:30:03
    #59
    Kirayı 9bin tl iste depozito kur ile al öderken de o zamanin kuruna göre öde ne akilliymissin sen öyle ya senin gibiler yüzünden ülke bu halde.
  • 14-07-2022, 20:55:48
    #60
    30bin lira falan yapsaydın kirayı
  • 14-07-2022, 21:56:32
    #61
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30bin lira falan yapsaydın kirayı
    O kadar veremez ki
  • 14-07-2022, 23:57:52
    #62
    9bin yaptığınıza göre çok iyi bir yer olmalı hocam
  • 15-07-2022, 14:20:26
    #63
    Kiraya gelince enflasyon zammi, depositoya gelince o gunku kur yine insafli kiraciymis hala iletisim yollarini deniyor )