aksanmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle zaten bu sene yasal olarak %25'ten fazla zam yapamazsınız. 4000*1,25=5000 TL yapıyor. Kiracı sizi şikayet ederse sorun büyük.
Kiracıyı çıkartma/evden kovma hakkınız yok, şikayet ederse sorun büyük.

Öbür taraftan depozito olarak çift depozito almışsınız. O zaman çift depozito iade etmeniz lazım. Bu da TL ile 8000 TL yapar.
Adam size euro ile ödemiş, ancak bu kontrata "2 kira karşılığı euro olarak depozito ödenmiştir" ya da "depozito euro kuruna sabitlenmiştir" diye kayıt altına alındı mı?
Aksi halde euro ödemek zorunda değilsiniz, ancak mevcut kira x2 olarak ödemeniz gerekir.

Sözleşmenizi bilmeden burada yapılacak her yorum hatalı olacaktır.
Burda yapılan çoğu yorumun hatalı olduğuna emin olabilirsiniz