% 25 zamdan fazla yapamazsın olayına karşıyım abi kim ne derse desin.
6 'ayda bir zam alıyor herkes kira neden senelik %25? O zaman 6 ayda bir % 25 artsın.
Eskiden 2 tane kirada olan evim bir maaşım ediyordu. Şimdi maaşımın yarısı etmiyor. Eğer verilen zam kadar zam yapabilseydik fark açılmayacaktı.
Ayrıca depozitoyu euro cinsinden aldıysanız euro cinsinden ödemek zorundasınız. Orası tamamen sizin hatanız olmuş.