Öncelikle zaten bu sene yasal olarak %25'ten fazla zam yapamazsınız. 4000*1,25=5000 TL yapıyor. Kiracı sizi şikayet ederse sorun büyük.
Kiracıyı çıkartma/evden kovma hakkınız yok, şikayet ederse sorun büyük.
Öbür taraftan depozito olarak çift depozito almışsınız. O zaman çift depozito iade etmeniz lazım. Bu da TL ile 8000 TL yapar.
Adam size euro ile ödemiş, ancak bu kontrata "2 kira karşılığı euro olarak depozito ödenmiştir" ya da "depozito euro kuruna sabitlenmiştir" diye kayıt altına alındı mı?
Aksi halde euro ödemek zorunda değilsiniz, ancak mevcut kira x2 olarak ödemeniz gerekir.
Sözleşmenizi bilmeden burada yapılacak her yorum hatalı olacaktır.
Bu kiracıyla nasıl baş edilir ?
66
●4.638
- 13-07-2022, 23:00:51
- 14-07-2022, 00:29:14Burda yapılan çoğu yorumun hatalı olduğuna emin olabilirsinizaksanmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2022, 15:13:45% 25 zamdan fazla yapamazsın olayına karşıyım abi kim ne derse desin.
6 'ayda bir zam alıyor herkes kira neden senelik %25? O zaman 6 ayda bir % 25 artsın.
Eskiden 2 tane kirada olan evim bir maaşım ediyordu. Şimdi maaşımın yarısı etmiyor. Eğer verilen zam kadar zam yapabilseydik fark açılmayacaktı.
Ayrıca depozitoyu euro cinsinden aldıysanız euro cinsinden ödemek zorundasınız. Orası tamamen sizin hatanız olmuş. - 14-07-2022, 15:30:03Kirayı 9bin tl iste depozito kur ile al öderken de o zamanin kuruna göre öde ne akilliymissin sen öyle ya senin gibiler yüzünden ülke bu halde.
- 14-07-2022, 21:56:32O kadar veremez kiByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2022, 14:20:26Kiraya gelince enflasyon zammi, depositoya gelince o gunku kur
yine insafli kiraciymis hala iletisim yollarini deniyor
)