• 15-06-2022, 18:12:06
    #28
    Mutluluk, keyif yada sevinçten olabilir. Bir iş yapmışsındır evet karşılığını ödemişsindir ama ona, bana, x kişiye kattığı daha farklı şeyler olmuştur daha farklı göremediği şeyi görmesini sağlamıştır. Şikayet konuları gibi teşekkür konuları da bence çok faydalı. Aynı şikayet konularına yaklaştığımız gibi, bir daha X kişiyle çalışmayacağım diyorsak, bir kişiye teşekkür edildiğinde, belki aynı mantıkla yaklaşarak kendi sorunumu çözebilirim yada destek alabilirim diye değerlendirilebilir.
  • 15-06-2022, 18:16:42
    #29
    teşekkür konusu açılmasında sorun yokta benimde dikkatimi çeken,yöneticilerle alakalı pek teşekkür konusu açılmıyor.halbuki en çok teşekkürü hakeden bence onlar.buda ayrı bir durum.