Mutluluk, keyif yada sevinçten olabilir. Bir iş yapmışsındır evet karşılığını ödemişsindir ama ona, bana, x kişiye kattığı daha farklı şeyler olmuştur daha farklı göremediği şeyi görmesini sağlamıştır. Şikayet konuları gibi teşekkür konuları da bence çok faydalı. Aynı şikayet konularına yaklaştığımız gibi, bir daha X kişiyle çalışmayacağım diyorsak, bir kişiye teşekkür edildiğinde, belki aynı mantıkla yaklaşarak kendi sorunumu çözebilirim yada destek alabilirim diye değerlendirilebilir.