Adamların içerisinde eğlenmek varmış 😂 keşke sizde katılsaydınız.
Aracınız kaskolu mu bilmem ama bu arada bir söz vardır.
Sigortayı en ucuz firmaya, kaskoyu ise güvenilir firmaya yaptıracaksınız.
Geçmiş olsun hocam.
Adamların içerisinde eğlenmek varmış 😂 keşke sizde katılsaydınız.
Aracınız kaskolu mu bilmem ama bu arada bir söz vardır.
Sigortayı en ucuz firmaya, kaskoyu ise güvenilir firmaya yaptıracaksınız.
Geçmiş olsun hocam.
O anda pek keyfim yoktu hocam sonradan videoyu felan izleyince güldüm 😂 sigorta firmasına da baya ödeme yaptım aslında araç 2020 model 3 bin ödedim kasko da sanırım 7 bin kusurdu bayii de öyle dediler 😂
O anda pek keyfim yoktu hocam sonradan videoyu felan izleyince güldüm 😂 sigorta firmasına da baya ödeme yaptım aslında araç 2020 model 3 bin ödedim kasko da sanırım 7 bin kusurdu bayii de öyle dediler 😂
Firmayı merak ettim açıkçası kodlamaları olarak yazabilirsiniz baş harfi ile son harfini verin anlarız 😂
bu nasil bir sigorta şirketi? kaskodan mi bahsediyorsunuz? sigorta sadece kazada karsi tarafin masrafini odemiyor mu?
Kaza yokki hocam sigortayı aradım çekici hizmeti için kaskoluk durum yok yani araçta kendi kendine durum gelisti bende kaldırıma araç girdi sonra sesler gelmeye başladı diye sigorta şirketini aradım kasko bulaştırmadım