sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamların içerisinde eğlenmek varmış 😂 keşke sizde katılsaydınız.
Aracınız kaskolu mu bilmem ama bu arada bir söz vardır.
Sigortayı en ucuz firmaya, kaskoyu ise güvenilir firmaya yaptıracaksınız.
Geçmiş olsun hocam.
O anda pek keyfim yoktu hocam sonradan videoyu felan izleyince güldüm 😂 sigorta firmasına da baya ödeme yaptım aslında araç 2020 model 3 bin ödedim kasko da sanırım 7 bin kusurdu bayii de öyle dediler 😂