AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O anda pek keyfim yoktu hocam sonradan videoyu felan izleyince güldüm 😂 sigorta firmasına da baya ödeme yaptım aslında araç 2020 model 3 bin ödedim kasko da sanırım 7 bin kusurdu bayii de öyle dediler 😂
Firmayı merak ettim açıkçası kodlamaları olarak yazabilirsiniz baş harfi ile son harfini verin anlarız 😂