• 22-02-2009, 16:48:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metallica'nın kültürümüzden nasıl aşırdığının resmi kanıtıdır!

    Enter sandmand (buyur kumadam) şarkısından bir bukle:

    now i lay me down to sleep
    pray the lord my soul to keep
    if i die before i wake
    pray the lord my soul to take

    Tanıdık geldi mi? Hatırlatıyoruz.

    now i lay me down to sleep
    = yattım Allah kaldır beni.
    pray the lord my soul to keep
    = nur içine daldır beni
    if i die before i wake
    = can bedenden ayrılırsa
    pray the lord my soul to take
    = nur içine daldır beni

    Bu kadar olmaz artık. Dede korkut Vakfı gerekli tazminat davasını açsın lütfen.
  • 22-02-2009, 19:50:35
    #2
    Süper vay metalica ben senin kısa pantolonlu günlerini bilirim.
  • 22-02-2009, 20:02:52
    #3
    normal böyle şeyler.sözlerine hayranlık duymuştur kullanmıştır..unutmayın ki bizde zaman zaman kültür hırsızlığı yapıyoruz.ama bu hırsızlıkmıdır etkilenmemidir bilemem..

    mesela sayılı gitar virtüözü olan joe satriani aşık veyselden çok etkilenip son albümünde onun melodilerini içeren iki parça yapmıştır.çok takılmamak lazım.
  • 22-02-2009, 20:07:58
    #4
    Batman belediyesi , BATMAN e dava açmış.
  • 22-02-2009, 20:37:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çevirenin hayalgücü çok küvvetliymiş.
  • 22-02-2009, 20:42:10
    #6
    now i lay me down to sleep
    pray the lord my soul to keep
    if i die before i wake
    pray the lord my soul to take

    Şimdi uyumak için yatıyorum
    Tanrı'ya ruhumu koruması için dua edeceğim
    Eğer uyanamadan ölürsem
    Tanrı'ya ruhumu alması için dua edeceğim
  • 22-02-2009, 22:06:10
    #7
    hocam sanki yabancılar yatarken çocuklarına dua ettirmiyorlar mı?
    Ayrıca şarkıda geçen kum adam da batı kültüründe olup çocuklarını korkuttukları hayali mahluktur kültürümüzle ilgili bir şey değil anlayacağınız
  • 22-02-2009, 22:37:33
    #8
    troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çevirenin hayalgücü çok küvvetliymiş.
    Ya biliyorum şaka yapıyorum
    Maxi-geyik bölümünde değil miyiz.

    Her kültürde demek ki var böyle şeyler.
  • 23-02-2009, 20:43:18
    #9
    Vay be sözler çok hoş olmuş.Ben de aşırı metallica cı olarak beğendim bunu