normal böyle şeyler.sözlerine hayranlık duymuştur kullanmıştır..unutmayın ki bizde zaman zaman kültür hırsızlığı yapıyoruz.ama bu hırsızlıkmıdır etkilenmemidir bilemem..
mesela sayılı gitar virtüözü olan joe satriani aşık veyselden çok etkilenip son albümünde onun melodilerini içeren iki parça yapmıştır.çok takılmamak lazım.