Merhaba hocaların tamamen mizah amaçlı çoğunuz gulmussunuzdur diye umuyorum 😁😁😂
Amacim hayal gücü içindir bi insan ne olur da adminden şikayetçi olabilir diye yani bunu düşünmek bile güldürüyor acikcasi
@admin adli üyeden sikayetciyim
64
●7.512
- 05-06-2022, 18:50:00Umarım ofansif bi şakadır bu ya.Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
