• 30-05-2022, 14:17:36
    #1
    Geçen sene forum içindeki namıyla meşhur birisi tarafından dolandırılmıştım. Dosya yavaş yavaş çözüme ulaşmaya başladı.

    Aşağıda süreçleri belirtiyorum ;
    - Süreç başlangıcı (dilekçenin siber suçlara verilmesi) 02/06/2021
    - Sanıklar dinlenerek duruşma günü belirlendi.
    - Sanıklar suçlu bulundu.
    - İddianamenin bana ulaşma tarihi 07/03/2022
    - Duruşma tarihim : 01/06/2022

    Bugün söz konusu arkadaş kendi duruşmasına gitmediğinden zorla getirilme kararı çıkmış ve bugün sabah 11:00 de hakim tarafından yeni bir tutanak tutulmuş. Kendisi hemen bana ulaşıp hakim kararıyla mağduriyet tutarını ödeyeceğini söyledi. Hakim tutanağını görmeden para yatırma dememe rağmen adliyede işlemi gerçekleştirdiğini ve yatıracağını söyledi. Kendi duruşma zamanımı iple çekiyorum.

    Mağduriyet tutarı ufak meblağ olmasına rağmen bu arkadaşın hukuki açıdan sonuna kadar peşindeyim. Bu konuyu ısrarla açmamın sebebi, forumda bu işlere yeltenecek kişilere bir uyarı olması ve mağdur olan kişilere de yol gösterici olmasını istememdir.

    Bu durumla ilgili ilk konum ;
    https://www.r10.net/off-topic/284098...post1080280939
  • 30-05-2022, 14:19:47
    #2
    Growth Manager
    Ben burada "mağduriyet tutarı ufak meblağ" kısmına takıldım, kesinlikle büyük küçük ufak yüksek demeden mağduriyetiniz 1 lira bile olsa hukuki haklarınızı her zaman kullanın.
  • 30-05-2022, 14:21:01
    #3
    Dolandıran kişi kimdi acaba
  • 30-05-2022, 14:22:53
    #4
    Yusuf Ölker, Mustafa, Seyyit hangisi hocam bu şahıs acaba
  • 30-05-2022, 14:23:07
    #5
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burada "mağduriyet tutarı ufak meblağ" kısmına takıldım, kesinlikle büyük küçük ufak yüksek demeden mağduriyetiniz 1 lira bile olsa hukuki haklarınızı her zaman kullanın.
    Vurgu yaptığım yer tırnak içi değil sizin yorumunuz.
  • 30-05-2022, 14:23:57
    #6
    Simolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yusuf Ölker, Mustafa, Seyyit hangisi hocam bu şahıs acaba
    Seyyit
  • 30-05-2022, 14:24:01
    #7
    Growth Manager
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vurgu yaptığım yer tırnak içi değil sizin yorumunuz.
    bence kesinlikle o kısmı bold hale getirin
  • 30-05-2022, 14:25:18
    #8
    Mesela 50 TL ************** yaptı, şahıs hakim kararı ile 50 tl iade verince dava düşüyor mu?
  • 30-05-2022, 14:27:19
    #9
    Simolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela 50 TL ************** yaptı, şahıs hakim kararı ile 50 tl iade verince dava düşüyor mu?
    Bu konuyu bende merak ediyorum. Duruşmadan sonra belli olacak.