Geçen sene forum içindeki namıyla meşhur birisi tarafından dolandırılmıştım. Dosya yavaş yavaş çözüme ulaşmaya başladı.

Aşağıda süreçleri belirtiyorum ;
- Süreç başlangıcı (dilekçenin siber suçlara verilmesi) 02/06/2021
- Sanıklar dinlenerek duruşma günü belirlendi.
- Sanıklar suçlu bulundu.
- İddianamenin bana ulaşma tarihi 07/03/2022
- Duruşma tarihim : 01/06/2022

Bugün söz konusu arkadaş kendi duruşmasına gitmediğinden zorla getirilme kararı çıkmış ve bugün sabah 11:00 de hakim tarafından yeni bir tutanak tutulmuş. Kendisi hemen bana ulaşıp hakim kararıyla mağduriyet tutarını ödeyeceğini söyledi. Hakim tutanağını görmeden para yatırma dememe rağmen adliyede işlemi gerçekleştirdiğini ve yatıracağını söyledi. Kendi duruşma zamanımı iple çekiyorum.

Mağduriyet tutarı ufak meblağ olmasına rağmen bu arkadaşın hukuki açıdan sonuna kadar peşindeyim. Bu konuyu ısrarla açmamın sebebi, forumda bu işlere yeltenecek kişilere bir uyarı olması ve mağdur olan kişilere de yol gösterici olmasını istememdir.

Bu durumla ilgili ilk konum ;
https://www.r10.net/off-topic/284098...post1080280939