Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben burada "mağduriyet tutarı ufak meblağ" kısmına takıldım, kesinlikle büyük küçük ufak yüksek demeden mağduriyetiniz 1 lira bile olsa hukuki haklarınızı her zaman kullanın.
Vurgu yaptığım yer tırnak içi değil sizin yorumunuz.