Modluk isteyen arkadaş mı sinirlendi acaba - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Modluk isteyen arkadaş mı sinirlendi acaba
8
●
552
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Modluk isteyen arkadaş mı sinirlendi acaba
30-05-2022, 00:47:30
#1
takipvebegeni
Modluk isteyen bi arkadaş vardı o mu sinirlendi de saldırdı acaba
30-05-2022, 00:50:47
#2
OZKA
Beni de yapar mısınız :')
30-05-2022, 00:53:18
#3
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
30-05-2022, 01:03:16
#4
HalilE
30-05-2022, 01:29:21
#5
aksaraymalakli
Anlamayanlar butonu
30-05-2022, 01:29:35
#6
Miray Dijital
Üyeliği durduruldu
İstemekle oluyomu öyle ya
30-05-2022, 01:43:56
#7
Ogzhan
30-05-2022, 01:45:28
#8
takipvebegeni
aksaraymalakli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlamayanlar butonu
Hocam konuyu açmadan önce R10 çöktü bir 15 dakikalığına. Bir arkadaş vardı modluk isteyen çok ilginç bir özgüvenle ondan bahsediyorum
Konu:
https://www.r10.net/off-topic/323478...tor-yapin.html
30-05-2022, 19:07:12
#9
ysozmen
BilalBayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu emojinin altındaki şeyi bir türlü anlamamıştım şimdi anladım eliymiş.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler