aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamayanlar butonu
Hocam konuyu açmadan önce R10 çöktü bir 15 dakikalığına. Bir arkadaş vardı modluk isteyen çok ilginç bir özgüvenle ondan bahsediyorum

Konu: https://www.r10.net/off-topic/323478...tor-yapin.html