Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Leblebici Arkadaşla - Traderleşmemiz :)
37
●3.438
- 15-05-2022, 22:35:47Negatif trade bildirme başlığı,
https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html
@Exael; @enesutku; @Polat; @yusufmesci; @bakis; @Fizz; Misafir; tarafınıza atılan ticaret puanı için bu konuyu göstererek sildirebilirsiniz.
Konu incelenip gerekli cezalar verilecektir.
İyi çalışmalar.