Negatif trade bildirme başlığı,

https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html

@Exael; @enesutku; @Polat; @yusufmesci; @bakis; @Fizz; Misafir; tarafınıza atılan ticaret puanı için bu konuyu göstererek sildirebilirsiniz.

Konu incelenip gerekli cezalar verilecektir.
İyi çalışmalar.