Negatif trade bildirme başlığı,
https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html @Exael;
@enesutku;
@Polat;
@yusufmesci;
@bakis;
@Fizz; Misafir; tarafınıza atılan ticaret puanı için bu konuyu göstererek sildirebilirsiniz.
Konu incelenip gerekli cezalar verilecektir.
İyi çalışmalar.