Kuşunuzla fazla oynamayın, okşamayın.
İşinize yaramıyorsa kesin gitsin.
Kuşuma Yorum Yaparmısınız
41
●2.444
- 24-03-2022, 20:16:10Normal bir kuş muhabbetiydi hocam nesi komik geldi. Arkadaş kuşunu okuşuyormuş işte bizim forumda kuşu merak etmişadkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2022, 20:37:47Kuşumu elime alarak birazdan çekip paylaşacağım söz verdiğim gibi elime gelirse tabi
- 24-03-2022, 20:45:59
- 24-03-2022, 21:39:28BayanHobileri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızgın bir dişi hocam kuşunuz. Dişi de olduğu için sürekli ısırır. İlk 4 5 ay boyunca gayet güzel sevdirir kendini, daha sonra yavaş yavaş yabanileşir. Ele, omza ve kafaya konar ama alınmasını hatta müdahale edilmesini istemez. Birebir kopyası ben de var. Dişi olduğu için her ne kadar çabalasanız da çok düşük bir şansla kelime söyletme ihtimaliniz var. Ayrıca yakın zamanda kafes tabanında yumurta görürseniz endişelenmeyin, boş olacaktır. Adı kızgınlık yumurtasıdır. Sorunuz varsa yanıtlayabilirim.

