• 24-03-2022, 15:14:52
    #19
    Kuşunuzla fazla oynamayın, okşamayın.
    İşinize yaramıyorsa kesin gitsin.
  • 24-03-2022, 15:20:10
    #20
    Muhabbet nerelere gelmiş Tayfun ya? Konudaki yorumları ofiste kahkahalar eşliğinde okudum.
  • 24-03-2022, 20:16:10
    #21
    adkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhabbet nerelere gelmiş Tayfun ya? Konudaki yorumları ofiste kahkahalar eşliğinde okudum.
    Normal bir kuş muhabbetiydi hocam nesi komik geldi. Arkadaş kuşunu okuşuyormuş işte bizim forumda kuşu merak etmiş
  • 24-03-2022, 20:37:47
    #22
    Kuşumu elime alarak birazdan çekip paylaşacağım söz verdiğim gibi elime gelirse tabi
  • 24-03-2022, 20:45:59
    #23
    asabi bu kuşu kuştan anlayan yorumlarmı kız mı erkek mi nedir sorunu




  • 24-03-2022, 20:52:50
    #24
    arkadaşlar, arkadaşın kuşunu yorumlar mısınız lütfen pls
  • 24-03-2022, 21:39:28
    #25
    BayanHobileri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asabi bu kuşu kuştan anlayan yorumlarmı kız mı erkek mi nedir sorunu





    Kızgın bir dişi hocam kuşunuz. Dişi de olduğu için sürekli ısırır. İlk 4 5 ay boyunca gayet güzel sevdirir kendini, daha sonra yavaş yavaş yabanileşir. Ele, omza ve kafaya konar ama alınmasını hatta müdahale edilmesini istemez. Birebir kopyası ben de var. Dişi olduğu için her ne kadar çabalasanız da çok düşük bir şansla kelime söyletme ihtimaliniz var. Ayrıca yakın zamanda kafes tabanında yumurta görürseniz endişelenmeyin, boş olacaktır. Adı kızgınlık yumurtasıdır. Sorunuz varsa yanıtlayabilirim.
  • 24-03-2022, 21:47:38
    #26
    Kuşunuzun maşallahı var Allah iyi kaderler yazsın. Öncelikle önemli olan işlevi. Çok bir şey beklememek lazım. Ötüyorsa problem yok.
  • 24-03-2022, 21:57:24
    #27
    kuş çok güzel ama albino değil.bende albinoyu duyunca şaşırdım.kuşunuz sağlıklı beyaz bir kuş.albino kuşun gagası pembe olur sarı değil. eş almak lazım bu kuşa sorun çözülür.eşimi gagalasın dursun