BayanHobileri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asabi bu kuşu kuştan anlayan yorumlarmı kız mı erkek mi nedir sorunu





Kızgın bir dişi hocam kuşunuz. Dişi de olduğu için sürekli ısırır. İlk 4 5 ay boyunca gayet güzel sevdirir kendini, daha sonra yavaş yavaş yabanileşir. Ele, omza ve kafaya konar ama alınmasını hatta müdahale edilmesini istemez. Birebir kopyası ben de var. Dişi olduğu için her ne kadar çabalasanız da çok düşük bir şansla kelime söyletme ihtimaliniz var. Ayrıca yakın zamanda kafes tabanında yumurta görürseniz endişelenmeyin, boş olacaktır. Adı kızgınlık yumurtasıdır. Sorunuz varsa yanıtlayabilirim.