• 20-03-2022, 14:42:11
    #10
    ayoft.com
    Güncelse bi 100-200 tane de ben alayım Kendim fast food tüketmiyorum dağıtayım bari etrafa menüleri
  • 20-03-2022, 14:43:03
    #11
    Üniversite öğrencisiyken forumda İstanbul'da restoranda çalışan bir arkadaştan 10.000 tane kod satın almıştım. Kargo gelir gelmez excel tablosuna kodları girip daha sonra kirmizikasa.com sitesinden mcdonald's menü ve cinemaximum biletine çeviriyorduk.

    Yanlış hatırlamıyorsam mcdonald's kodlarını 1,75 TL'den sinema biletlerini de 3 TL'den satıyordum. Sene 2013 olması gerek. Güzel günlerdi
  • 20-03-2022, 14:46:14
    #12
    madem anılar yapıyoruz son 1 big mac paramı paylaşmak istedim galiba bunu gösterdiğimde hala daha big mac verirler
  • 20-03-2022, 14:46:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Vay be ne günlerdi.
  • 20-03-2022, 14:54:23
    #14
    Burger king’de 3’lü menü 9.99₺ idi. Özlenen günler.
  • 23-03-2022, 20:53:54
    #15
    Meta ADS Hizmetleri
    Bu da benden olsun 🥺

    https://www.r10.net/webmoney-paypal-...7-satilik.html