Üniversite öğrencisiyken forumda İstanbul'da restoranda çalışan bir arkadaştan 10.000 tane kod satın almıştım. Kargo gelir gelmez excel tablosuna kodları girip daha sonra kirmizikasa.com sitesinden mcdonald's menü ve cinemaximum biletine çeviriyorduk.
Yanlış hatırlamıyorsam mcdonald's kodlarını 1,75 TL'den sinema biletlerini de 3 TL'den satıyordum. Sene 2013 olması gerek. Güzel günlerdi