• 31-01-2009, 01:24:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir tarlada

    erkek+kadın+çocuklar=100

    kişi çalışıyor.

    Erkekler kadınlardan, kadınlarda çocuklardan fazla yevmiye alıyor.

    hepsinin aldığı günlük para toplamı 100 TL.( 100 kişinin aldığı toplam 100 TL unutmayın)

    Soru: Kaç erkek, kaç kadın ve kaç çocuk çalışıyor. Aldıkları kişibaşı para ne kadar?

    Cevabı söylemeyeceğim, siz bulun
  • 31-01-2009, 01:45:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok zor be.
  • 31-01-2009, 01:54:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ya bulunmazki bu
  • 31-01-2009, 01:55:10
    #4
    çok ters çıkıyor sakat bi soru gece vakti elleşmemek lazım
  • 31-01-2009, 01:58:30
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linki not alıyorum yarın bakacağım gözler gidiyor yavaş yavaş
  • 31-01-2009, 02:01:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kafaya taktm vlla.
  • 31-01-2009, 02:06:29
    #7
    Kurumsal PLUS
    80 çocuk 0.5TL
    10 kadın 1TL
    10 erkek 5TL
  • 31-01-2009, 02:14:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80 çocuk 0.5TL
    10 kadın 1TL
    10 erkek 5TL
    bravo. +rep
  • 31-01-2009, 02:22:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yav valla uyuyamazdım.format cdsinin kabının üstünü kullanıodum