Bir tarlada

erkek+kadın+çocuklar=100

kişi çalışıyor.

Erkekler kadınlardan, kadınlarda çocuklardan fazla yevmiye alıyor.

hepsinin aldığı günlük para toplamı 100 TL.( 100 kişinin aldığı toplam 100 TL unutmayın)

Soru: Kaç erkek, kaç kadın ve kaç çocuk çalışıyor. Aldıkları kişibaşı para ne kadar?

Cevabı söylemeyeceğim, siz bulun