Bir tarlada
erkek+kadın+çocuklar=100
kişi çalışıyor.
Erkekler kadınlardan, kadınlarda çocuklardan fazla yevmiye alıyor.
hepsinin aldığı günlük para toplamı 100 TL.( 100 kişinin aldığı toplam 100 TL unutmayın)
Soru:
Kaç erkek, kaç kadın ve kaç çocuk çalışıyor. Aldıkları kişibaşı para ne kadar?
Cevabı söylemeyeceğim, siz bulun