Sizi delirtecek...ama gerçek =)) - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizi delirtecek...ama gerçek =))
53
●
1.532
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sizi delirtecek...ama gerçek =))
1
2
3
4
5
6
23-05-2009, 13:47:14
#46
Jenerik
3-4 saniye boyunca yaptım sonra otomatik aynı yöne döndü
ilginç teşekkürler
25-05-2009, 15:01:25
#47
GoodSave!
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
birde şunu deneyin burnunuzu elinizle kapatın, naneli şekeri ağzınıza atın hiç bir tat alamayacaksınız
john tickle söylemişti geçenxD
Sırf denemek için gittim naneli şeker aldım burnumu kapatmama rağmen tad aldım?
25-05-2009, 15:15:28
#48
HaCKeW
bende niye olmadı ya
25-05-2009, 15:19:05
#49
Crazy
mechulsun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsan beyni tek çekirdekli sanırım
asuaha
25-05-2009, 15:23:29
#50
lost42
Yapamıyorum!!!!
25-05-2009, 22:38:53
#51
Türker
benim işlemci kilitlenip ters daireler çizmeye başladı. olmuyor bir türlü yarın geometri hocasına yaptıracağım yapamassa maskara olur:d
25-05-2009, 23:21:15
#52
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
olmuyor valla
26-05-2009, 00:14:43
#53
Exwore
Ben yapabiliyorum ben mi anormalim
26-05-2009, 00:26:32
#54
plaketkupa
sakına kentastis dinnerken denemeyin düşersiniz. Ben azkala düşüyordum.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler