• 26-01-2009, 21:59:02
    #37
    avatarı bence radminle özdeşleşmiş hali benim için avatardaki radmin
  • 26-01-2009, 22:04:48
    #38
    Mert Kardeşim neler oluyor sana
  • 26-01-2009, 22:14:26
    #39
    Mert seo yarışmasını bırakmıştım,şimdi milyar versen yine dönmem seni gibi ortakla
  • 26-01-2009, 22:50:55
    #40
    SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimlere bakılırsa radmin bayağı karizmaymış
    tam kafamda kurduğum gibi biri çıktı
  • 26-01-2009, 22:55:38
    #41
    Belkide bodycilerin kendisiyle ilgileniyodur
  • 27-01-2009, 14:28:21
    #42
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    mokbocüğü kim olduğun ortaya çıktı gerçek karizmayı gördüler
  • 27-01-2009, 14:37:36
    #43
    Radmin karizmatikmiş bu arada sert bakışları var
  • 27-01-2009, 15:13:34
    #44
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mokbocüğü kim olduğun ortaya çıktı gerçek karizmayı gördüler
    Ehehehe

    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin karizmatikmiş bu arada sert bakışları var
    Gözüme hiç yabancı gelmiyor.
  • 27-01-2009, 15:19:34
    #45
    Bir erkek için bu kadar muhabbet ettiniz, acaba orada bir manken resmi olsaydı ne yapacaktınız.