Radminin avatarındaki genç. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Radminin avatarındaki genç.
55
●
2.145
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Radminin avatarındaki genç.
1
2
3
4
5
6
7
26-01-2009, 11:27:52
#28
sonyabi
bu da yaşlanmış hali.
26-01-2009, 11:34:38
#29
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mert oğlum herkes'den beklerdim hane ama senden beklemezdim
Benimde aynen aklıma direk ivedik'deki kamyoncu sahnesi geldi
Şaka bir yane radmin'de şekil yani ha
26-01-2009, 11:35:02
#30
Deha
sonyabi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu da yaşlanmış hali.
Midem kalktı
26-01-2009, 11:43:13
#31
izzyGM
Adam oraya ne koysa muhabbet olucak
26-01-2009, 13:21:07
#32
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
webengineer senin avatarındaki de fena değil
26-01-2009, 13:28:25
#33
Wazzup
sonyabi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu da yaşlanmış hali.
Bu adamın derdi neymiş ya
26-01-2009, 15:26:49
#34
WebEngineer
MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
webengineer senin avatarındaki de fena değil
O Nejat babamız la bizim
26-01-2009, 15:30:57
#35
cuhadar
Antepte çok gezdim de rastlamadım radmine
Oralı herhalde. Bide evden çıkmıyodur zaten kendisi. r10 r10 diye sayıklıyordur.
:d
26-01-2009, 21:51:46
#36
SiLeNt_HeLL
resimlere bakılırsa radmin bayağı karizmaymış
tam kafamda kurduğum gibi biri çıktı
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler