• 26-01-2009, 11:27:52
    #28


    bu da yaşlanmış hali.
  • 26-01-2009, 11:34:38
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mert oğlum herkes'den beklerdim hane ama senden beklemezdim Benimde aynen aklıma direk ivedik'deki kamyoncu sahnesi geldi

    Şaka bir yane radmin'de şekil yani ha
  • 26-01-2009, 11:35:02
    #30
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bu da yaşlanmış hali.
    Midem kalktı
  • 26-01-2009, 11:43:13
    #31
    Adam oraya ne koysa muhabbet olucak
  • 26-01-2009, 13:21:07
    #32
    Üyeliği durduruldu
    webengineer senin avatarındaki de fena değil
  • 26-01-2009, 13:28:25
    #33
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bu da yaşlanmış hali.
    Bu adamın derdi neymiş ya
  • 26-01-2009, 15:26:49
    #34
    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webengineer senin avatarındaki de fena değil
    O Nejat babamız la bizim
  • 26-01-2009, 15:30:57
    #35
    Antepte çok gezdim de rastlamadım radmine

    Oralı herhalde. Bide evden çıkmıyodur zaten kendisi. r10 r10 diye sayıklıyordur. :d
  • 26-01-2009, 21:51:46
    #36
    resimlere bakılırsa radmin bayağı karizmaymış
    tam kafamda kurduğum gibi biri çıktı