Seni neden işe alalım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seni neden işe alalım?
7
●
267
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Seni neden işe alalım?
18-12-2021, 00:43:00
#1
WPD
Artık böyle
18-12-2021, 00:48:49
#2
BayCos
Eskiden bir şirkette insan kaynakları ile görüşmeye gittiğimizde biz size döneceğiz diyorlardı şimdi ise hangi departman da işe başlayacaksanız müdür ile görüşeyim büyük ihtimalle tekrar çağıracağız diyorlar bekle ki çağırsınlar.
18-12-2021, 00:51:57
#3
Webraki
Üyeliği durduruldu
Adınız soyadınız telefon numaranız biz sizi ararız biz sizi ararız
18-12-2021, 00:52:25
#4
DenqeSiz
18-12-2021, 00:57:57
#5
mustafagoksenjt
Platin üye
Siz neden iş ilanı açtınız desek ne olurdu acaba ?
18-12-2021, 01:16:15
#6
tab2yunus
mustafagoksenjt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz neden iş ilanı açtınız desek ne olurdu acaba ?
buyuk ihtimalle sizi tekrar arayacagiz demek icin derlerdi
18-12-2021, 07:30:22
#7
elfiza
Webraki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adınız soyadınız telefon numaranız biz sizi ararız biz sizi ararız
Yapma böyle şeyler hocam, yaşın ortaya çıkıyor
18-12-2021, 07:50:39
#8
elfiza
Abi mülakat meselesinde şu videoyu tek geçerim yaa
https://youtu.be/9xeUcxrlTUc
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler