Eskiden bir şirkette insan kaynakları ile görüşmeye gittiğimizde biz size döneceğiz diyorlardı şimdi ise hangi departman da işe başlayacaksanız müdür ile görüşeyim büyük ihtimalle tekrar çağıracağız diyorlar bekle ki çağırsınlar.