İroni mi bu? Dolar ne zaman 5 TL'nin altına düşmeye başlarsa o zaman konuşmaya başlarım. Zira doların 12 TL'ye çıkması gerçekten büyük felaket
Edit: Konu maxigeyikmiş pardon rahatladım bir an
Dolar düşerken sus pus olan R10'ncular
60
●2.135
- 25-11-2021, 02:32:00Hala mevzuyu doların yükselip düşmesi sanıyorlar
Mevzu yükselip düşmesinden ziyade kur dalgalanması bugün 10 a aldığını yarın 15 e alıp öbür gün 13 e satarsan nasıl kar edeceksin ha.
Neymiş dolar düşüyormuş niye düşüyor biliyonmu dolar peki çünkü anlık çözüm için piyasaya dolar sürüyorlar merkez bankasının rezervinden. 6 yken yaptılar 9 oldu 9 ken yaptılar 12 oldu şimdi yine yapıyorlar çok değil yakında 15 olur bak gör. - 25-11-2021, 02:32:332 günde 10 TL den 13.5 TL ye çıkıyor 12 TL ye geri geliyor buna düşmüş mü diyorsun?dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla yazık diyorum artık.
- Nickinde güzelmiş bu arada.
